Nieuws

VAN AS houdt u graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en de referenties van onze klanten. Onderstaand vindt u diverse berichten die wij ook maandelijks delen in onze nieuwsbrief. Wilt u ook graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen VAN AS? Meldt u dan hier aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

‘Boekwinkelbezoekers kunnen niet om nieuwe Dan Brown heen’

De eerste oplage van de nieuwe Dan Brown telt maar liefs 300duizend exemplaren. Om die als warme broodjes over de toonbank te laten gaan, is goed POS-materiaal onmisbaar. Saskia van Leeuwen, marketeer bij uitgeverij Luitingh-Sijthoff, ontwikkelde samen met VAN AS een uitgebreid pakket promotiemiddelen voor de boekhandel.

Lees verder

Team VAN AS breidt uit met display experts

VAN AS innoveert razendsnel in digitaal display-producten. Als gloednieuwe directeur business development is Bob Herbold sinds 1 september verantwoordelijk voor de ontwikkeling en marketing van dit krachtige POS-materiaal.

Lees verder

‘In november bellen klanten: krijgen we weer een kalender?’

Al zeker tien jaar stuurt Vaillant een driemaandskalender voor het nieuwe jaar naar hun klanten. Het ene jaar dat ze wilden overslaan ook meegerekend. Wendy van Duijnhoven, Brand Manager bij Vaillant: ‘We kregen toen zoveel telefoontjes van relaties, dat we er toch nog snel een hebben laten drukken en versturen door VAN AS.’

Lees verder

‘De hele gevel bestickerd’

Thielen Peters/De Communicatiekliniek schakelt VAN AS in voor de productie en montage van signing. Tim Pootjes, graphic designer bij het communicatiebureau: ‘Het moet jaren binnen of buiten blijven hangen, dus dat moet wel goed gebeuren.’

Lees verder

VAN AS kiest nieuwste technologie Anicolor van Heidelberg

Van As uit Oud-Beijerland heeft sinds kort de nieuwste Anicolor technologie in huis, toegepast in een nieuwe Heidelberg Speedmaster vijfkleuren drukpers met lakunit. ‘We zijn blij met de komst van onze nieuwe aanwinst,’ zegt directeur Wouter van As.

Lees verder

‘Innovatie voorop’

‘De A-merken waarvoor wij werken stellen hoge eisen,’ vertelt Ronald Diel, Benelux sourcing manager bij HH Global. In VAN AS vond het bedrijf een specialistische leverancier voor vloerstickers en raamstickers.

Lees verder

Heel retailland laat zich begin maart inspireren op de EuroShop Tradefair in Düsseldorf.

VAN AS is als specialist in point of sale- producten aanwezig. Gaat u ook naar de beurs? Op dinsdag 7 maart organiseert VAN AS van 16.00 tot 18.00 uur een borrel voor klanten en relaties. Een mooie gelegenheid om de dag af te sluiten en kennis te maken met andere Retail professionals. Bel met Rinske Haan-van As voor een plekje op de gastenlijst.

Lees verder

‘Meer conversies op de winkelvloer’

Goed point of sale-materiaal maakt voor fast moving consumer goods het verschil tussen wel of niet in het winkelmandje. Directeur Peter Colee en accountmanager Inge Coppens van X-Ingredient: ‘Wij houden van leveranciers die net zo innovatief zijn als wij.’

Lees verder

[S]color vanaf heden VAN AS print & sign

VAN AS en [S]color sloegen vijf jaar geleden de handen ineen. Sindsdien is er een duidelijke synergie ontstaan. Inkopers, fabrikanten en retail zijn voor complete point of sale-campagnes bij de samenwerkende bedrijven aan het juiste adres; van re-board displays in grootformaat tot offset wobblers en vloerstickers.

Lees verder

Wouter van As over Point of Sale-trends in 2017: ‘Duurzaam en transparant kunststof.’

Wie directeur Wouter van As vraagt naar zijn voorspelling voor de point of sale markt van 2017, krijgt een helder antwoord. ‘pvc-vrije en transparante producten gaan de hoofdrol spelen.’

Lees verder