Nieuws

VAN AS houdt u graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en de referenties van onze klanten. Onderstaand vindt u diverse berichten die wij ook maandelijks delen in onze nieuwsbrief. Wilt u ook graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen VAN AS? Meldt u dan hier aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

‘In november bellen klanten: krijgen we weer een kalender?’

Al zeker tien jaar stuurt Vaillant een driemaandskalender voor het nieuwe jaar naar hun klanten. Het ene jaar dat ze wilden overslaan ook meegerekend. Wendy van Duijnhoven, Brand Manager bij Vaillant: ‘We kregen toen zoveel telefoontjes van relaties, dat we er toch nog snel een hebben laten drukken en versturen door VAN AS.’

Lees verder

‘De hele gevel bestickerd’

Thielen Peters/De Communicatiekliniek schakelt VAN AS in voor de productie en montage van signing. Tim Pootjes, graphic designer bij het communicatiebureau: ‘Het moet jaren binnen of buiten blijven hangen, dus dat moet wel goed gebeuren.’

Lees verder

VAN AS kiest nieuwste technologie Anicolor van Heidelberg

Van As uit Oud-Beijerland heeft sinds kort de nieuwste Anicolor technologie in huis, toegepast in een nieuwe Heidelberg Speedmaster vijfkleuren drukpers met lakunit. ‘We zijn blij met de komst van onze nieuwe aanwinst,’ zegt directeur Wouter van As.

Lees verder

‘Innovatie voorop’

‘De A-merken waarvoor wij werken stellen hoge eisen,’ vertelt Ronald Diel, Benelux sourcing manager bij HH Global. In VAN AS vond het bedrijf een specialistische leverancier voor vloerstickers en raamstickers.

Lees verder

Heel retailland laat zich begin maart inspireren op de EuroShop Tradefair in Düsseldorf.

VAN AS is als specialist in point of sale- producten aanwezig. Gaat u ook naar de beurs? Op dinsdag 7 maart organiseert VAN AS van 16.00 tot 18.00 uur een borrel voor klanten en relaties. Een mooie gelegenheid om de dag af te sluiten en kennis te maken met andere Retail professionals. Bel met Rinske Haan-van As voor een plekje op de gastenlijst.

Lees verder

‘Meer conversies op de winkelvloer’

Goed point of sale-materiaal maakt voor fast moving consumer goods het verschil tussen wel of niet in het winkelmandje. Directeur Peter Colee en accountmanager Inge Coppens van X-Ingredient: ‘Wij houden van leveranciers die net zo innovatief zijn als wij.’

Lees verder

[S]color vanaf heden VAN AS print & sign

VAN AS en [S]color sloegen vijf jaar geleden de handen ineen. Sindsdien is er een duidelijke synergie ontstaan. Inkopers, fabrikanten en retail zijn voor complete point of sale-campagnes bij de samenwerkende bedrijven aan het juiste adres; van re-board displays in grootformaat tot offset wobblers en vloerstickers.

Lees verder

Wouter van As over Point of Sale-trends in 2017: ‘Duurzaam en transparant kunststof.’

Wie directeur Wouter van As vraagt naar zijn voorspelling voor de point of sale markt van 2017, krijgt een helder antwoord. ‘pvc-vrije en transparante producten gaan de hoofdrol spelen.’

Lees verder

Middelgrote oplagen goedkoper dankzij nieuwe drukpers VAN AS

De huidige drukwereld is veelal ingericht op heel lage aantallen of juist hele hoge oplages zoals duizend en meer. Maar de marketeer van nu vraagt om middelgrote oplages van 300, 400 en 500 stuks. Voor VAN AS reden om een nieuwe drukpers aan te schaffen. Die produceert voordelig en snel middelgrote oplagen- ook in kunststof.

Lees verder

‘Kalender blijkt zeer gewild bij onze klanten’

‘Het is een feestje om ze cadeau te doen, onze klanten maken er elke dag weer gebruik van,’ vertelt Ana de Freitas Fino, managementassistente van de vicepresident marketingcommunicatie bij KLM Cargo. Al ruim 15 jaar neemt het bedrijf de driemaandskalender van Quartas af als relatiegeschenk voor hun internationale klanten.’

Lees verder