nieuws

Nieuws

VAN AS houdt u graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en de referenties van onze klanten. Onderstaand vindt u diverse berichten die wij ook maandelijks delen in onze nieuwsbrief. Wilt u ook graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen VAN AS? Meldt u dan hier aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

‘Een monsterlijke campagne waar VAN AS een groot aandeel in heeft gehad.’

Foodstijl is al 2,5 jaar lang een tevreden klant van VAN AS. ”Onze eerste samenwerking met VAN AS betrof een Halloween campagne in verschillende Europese landen, een veeleisende campagne waarbij we ontzetten goed geholpen zijn; o.a. bij de keuze van het juiste materiaal en hulp bij het bepalen van de oplage”, aldus Hans Fillekes, eigenaar van Foodstijl. 

Lees meer

‘Wij zijn veeleisend als klant, maar VAN AS gaat geen uitdaging uit de weg!

”Ik ken VAN AS al zeker 15 jaar; ik kom zelf namelijk uit de grafische wereld waar VAN AS een gerenommeerde partij is. De markt weet dat ze bij VAN AS ontzettend mooie spullen produceren en dat ze daadwerkelijk staan voor wat ze maken; ze kunnen een enorme variëteit aan drukwerk aan,” al dus Jeroen Scheenjes account director bij Keiretsu Printmanagement. 

Lees meer

‘Kalenders gebruikt als collecters item’

Al ruim 10 jaar zet Dopharma driemaandskalenders in als relatiegeschenk voor haar klanten in het buitenland. De mogelijkheden om de kalenders te personaliseren maken ze nog altijd een geschikt en zelfs populair promotiemiddel. ‘Sommige klanten sparen ze zelfs!’, aldus Anouk van der Werf, Marketing Manager bij Dopharma.

Lees meer

Opening Experience Room Van As Print & Sign en Ypos

Van As Print & Sign en displayspecialist Ypos zijn verhuisd. De bedrijven hebben op de nieuwe locatie in Amsterdam samen een Experience Room ingericht op POS-gebied.

Met een ‘Grand Opening’ vierde Van As Print & Sign dat het begin dit jaar is verhuisd naar een nieuwe locatie in Amsterdam. Daar zit het bedrijf onder één dak met displayspecialist Your Point of Sale (Ypos). Beide bedrijven versterken elkaar. Dat is ook de reden om samen een Experience Room in te richten. Een inspiratiebron op het gebied van Point of Sale.

Lees meer

Vacature Ordermanager VAN AS print & sign

Ben jij klantgericht, creatief in bedenken van oplossingen, werk je nauwkeurig zodat de orders feilloos door het bedrijf stromen en op tijd bij de klanten worden afgeleverd? Dan ben jij onze nieuwe ordermanager voor vestiging VAN AS print & sign te Amsterdam.

Lees meer

‘Met Static Paper creëer je het juiste surprise effect’

De vele mogelijkheden van Static Paper maakt het een geliefd product bij diverse consumenten. Zo is Static Paper al jaren de favoriet van Sandra Wong, Marketing Manager bij Lemar B.V. 

Lees meer

POS materiaal voor DHL Parcelshops

Met de komst van het online shoppen heeft de pakketdienst een enorme vlucht genomen. Zo verzendt DHL Parcel, als expert op het gebied van expresleveringen en koeriersdiensten, snel en makkelijk pakketten wereldwijd. Dat DHL naast het verzenden van pakketten voor bedrijven ook de mogelijkheid aan particulieren biedt is niet bij iedereen bekend.

Lees meer

‘Niet alleen de sporters leveren een topprestatie tijdens de Winterspelen’

Afgelopen weken zat heel Nederland aan de buis gekluisterd en hebben we de Winterspelen in het Zuid-Koreaanse Pyeongchang op de voet gevolgd. Voor VAN AS niet allen vanwege de sportprestaties, maar ook om de sign materialen te spotten. VAN AS verzorgde namelijk de gehele aankleding van het verblijf van de Nederlandse sporters voor NOC*NSF. Collega Mike Rosenberg kwam hiervoor in september al in actie en reisde voor één dag af naar Pyeongchang om alles goed te begeleiden.

Lees meer

Zelfklevend POS-materiaal gooit nu ook hoge ogen in Duitsland

Wat succesvol is in Nederland, heeft ook kans van slagen bij onze oosterburen. Onder dat motto bewerkt VAN AS sinds kort de Duitse markt met innovatie POS-materialen, zoals Static Paper. ‘De eerste succesjes zijn inmiddels geboekt,’ vertelt Edwin Herzog, accountmanager bij VAN AS voor Duitsland.

Lees meer

‘Boekwinkelbezoekers kunnen niet om nieuwe Dan Brown heen’

De eerste oplage van de nieuwe Dan Brown telt maar liefs 300 duizend exemplaren. Om die als warme broodjes over de toonbank te laten gaan, is goed POS-materiaal onmisbaar. Saskia van Leeuwen, marketeer bij uitgeverij Luitingh-Sijthoff, ontwikkelde samen met VAN AS een uitgebreid pakket promotiemiddelen voor de boekhandel.

Lees meer