‘Kiezen voor exclusieve pos-oplossingen’

Inkopers van POS-materiaal vertellen over hun keuze voor drukkerij VAN AS. In deze nieuwsbrief aan het woord: Jeannette Hoogstraten-Jansen. Zij is marketingcoördinator bij TEMPUR, marktleider in slaapcomfort in de Benelux.

Een exclusief merk, dat vraagt ook om exclusieve point of sale-oplossingen…

‘TEMPUR positioneert zich als een exclusief merk van bedden, matrassen en hoofdkussens. Klanten kopen kwaliteit. Dat moet ons actiemateriaal ook uitstralen.’

Ik begrijp dat het ook ‘NASA-kwaliteit’ moest zijn…

‘Klopt, het materiaal in onze matrassen en hoofdkussens is oorspronkelijk door NASA ontwikkeld voor de ruimtevaart. Over innovaties gesproken: VAN AS is de enige in Nederland die het vernieuwende product Static Paper print. Deze raamstickers bevestigen de medewerkers van beddenspeciaalzaken eenvoudig zelf. Inmiddels verzorgt VAN AS vrijwel al het point of sale-materiaal voor TEMPUR. Dus ook 3D-plafondhangers, tentkaarten, brochures en grote banners. Voor de nieuwe slaapcomfortlijn North zijn voor het eerst vloerstickers gebruikt. Een leuke uitdaging, want elke dealer heeft natuurlijk een andere vloerbedekking in zijn zaak.’

VAN AS denkt ook mee over nieuwe oplossingen…

‘Prettig is dat we een eigen accountmanager hebben bij VAN AS: Aad Polak. Ik denk dat wij het eerste bedrijf zijn dat bij Aad om voetenmatten vroeg. Of ik een schoonloopmat of een deurmat wilde, vroeg Aad. Nou, nee: ik bedoelde de matrasbeschermers die voorkomen dat een matras vuil wordt door de schoenen van klanten. Aad kon er wel om lachen. Hij kwam vervolgens met een prachtige oplossing: voetmatstickers van acetaatzijde.’

Het pos-materiaal van TEMPUR komt bij 400 beddenspeciaalzaken in de winkel…

‘Fijn is dat VAN AS de handling op zich neemt. In keurig gesorteerde pakketten gaan alle actiematerialen naar ons magazijn en vandaaruit naar onze dealers in Nederland, België en Luxemburg. Daar heeft TEMPUR geen omkijken naar.’