Chat with us, powered by LiveChat
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Maak kennis met onze ‘calendar girl’… Nanda Sluimers-Nijs

Nanda is onze gedreven B2B accountmanager voor QUARTAS. Quartas levert diverse bureau- en wandkalenders, notitieboeken en andere items die ervoor zorgen dat u niet even in beeld bent, maar het hele jaar door.

Kenmerkend is voor Nanda, als persoon, voor onze klanten en collega’s dat ze iedere dag een lach op haar gezicht heeft staan ;). Ze is enthousiast, gedreven, accuraat, houdt van humor en heeft ruimschoots ervaring in haar commerciële functie. Ze is nauw betrokken bij zowel de klanten als de processen er omheen. Aandacht en vakkennis staan bij haar centraal. Alle reden om Nanda uit te roepen als medewerker van de maand.

En eerlijk is eerlijk…ook alle reden om juist nu, aan het einde van dit kalenderjaar onze Quartas kalenders eens even in het zonnetje te zetten.

Vertel eens Nanda, hoe ben je bij VAN AS / Quartas terecht gekomen en hoe lang werk je al bij VAN AS / Quartas?

Ik kende VAN AS al via mijn vorige werk bij papiergroothandel Proost&Brandt/PaperlinX. Via mijn oud-collega Aad Polak – accountmanager POS bij VAN AS – ben ik toen in contact gekomen met VAN AS voor een functie in de Sales van Quartas kalenders.

Begin mei 2015 ben ik begonnen, dus ik werk nu ca. 6,5 jaar bij VAN AS.

Welke opleiding heb je afgerond?

HBO Communicatie

Wat houdt je functie binnen VAN AS / Quartas precies in?

Ik ben verantwoordelijk voor de Sales van Quartas kalenders, notitieboeken en specials. Mijn werkzaamheden zijn divers, zoals o.a. bezoeken van klanten en prospects, advies geven over onze producten, offertes versturen en orders verwerken.

Wat maakt jouw werk zo leuk?

Ik haal veel plezier uit de gevarieerde werkzaamheden als kalender specialist. Geen dag is hetzelfde. Ik heb leuk contact met veel verschillende mensen in diverse branches.

De kalender is én blijft een mooi en functioneel relatiegeschenk en heeft een hoge marketingwaarde, omdat je 365 dagen ‘in beeld’ bent bij jouw relaties.

Wat voor invloed heeft de coronacrisis op je werk gehad?

Tijdens de coronacrisis kon ik (bijna) geen klanten bezoeken en heb ik veel vanuit huis gewerkt. Om onze klanten te helpen met de corona-maatregelen om de werkomgeving veiliger te maken, hebben we Worksafe producten ontwikkeld.

Ik ben trots op VAN AS hoe creatief we zijn omgegaan met alle uitdagingen in deze periode. Gelukkig kunnen we nu weer ‘op pad’ naar klanten en zie je de collega’s ook weer op kantoor.

Waar ben je het meest trots op?

Dat onze mooie kalenders en notitieboeken te zien zijn bij bedrijven en in kantoren over de hele wereld!

Wat is jouw favoriete dag van de week? 

In de week : donderdag , altijd een gezellige drukke dag.

In het weekend : zaterdag , heerlijk langs de lijn bij de voetbalwedstrijden van mijn kinderen.

Wat doe je het liefst buiten je werk?

Dan ben ik het liefst bij mijn gezin. Leuke dingen doen, uit eten gaan en lekker buiten zijn – wandelen, fietsen, naar het bos of strand – het hele jaar door. 😊

Welke kalender hangt er in je eigen kantoor?

De Q104SC = 4-maands kalender showcard