Chat with us, powered by LiveChat
  • Nederlands
    • Engels
    • Frans
    • Duits
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

‘Meer conversies op de winkelvloer’

Goed point of sale-materiaal maakt voor fast moving consumer goods het verschil tussen wel of niet in het winkelmandje. Directeur Peter Colee en accountmanager Inge Coppens van X-Ingredient: ‘Wij houden van leveranciers die net zo innovatief zijn als wij.’

‘Krijg je in elke supermarkt een merkvaste consument zo ver om over te stappen naar je product, dan vliegen je cijfers omhoog,’ vertelt Peter Colee. ‘Zo belangrijk is point of sale-communicatie, dat moet je niet onderschatten.’

Het reclamebureau bedenkt en voert campagnes uit voor A-merken als Bavaria, Mars en Philips. ‘Maar voor alle producten en merken geldt dat het uiteindelijk allemaal draait om conversie,’ vertelt Peter Colee. ‘Een bekende term in de online wereld, maar net zo goed van toepassing op de winkelvloer. Onze campagnes vind je online en offline en daarin verstrengelen deze twee werelden steeds meer; clicks & bricks. In geïntegreerde campagnes versterken online boodschappen de communicatie op de winkelvloer, en andersom.’

Inge Coppens vult aan: ‘Voor die point of sale zoeken we voortdurend naar vernieuwing. Nieuwe toepassingen, nieuwe combinaties. VAN AS is daarvoor een perfecte gesprekspartner en leverancier. Ze hebben een grote range aan point of sale-materialen, van statische stickers en magneetstrips tot wobblers en overig schapmateriaal. Bovendien denkt VAN AS mee in oplossingen, bijvoorbeeld bij beperkte budgetten.’