Inkopers van POS-materiaal vertellen over hun keuze voor VAN AS. In deze nieuwsbrief aan het woord: Bjorn de Vaal van Sumis Printmanagement.
Je ziet ze wel tijdens je boodschappenronde door de Albert Heijn: de vloer- en raamstickers, schapstroken, wobblers en plafondhangers. Ze wijzen je op een actie, een aanbieding. Een product dat is verbeterd of in de aanbieding is. Bjorn de Vaal van Sumis Printmanagement begeleidt de inkoop van point of sale-materialen voor grote retailers zoals Albert Heijn, V&D en Gall&Gall. VAN AS is een van hun leveranciers.
‘De kracht van VAN AS ligt in hun goede productie op papier en op kunststoffen. Ze zijn efficiënt: de wobblers die ze direct op kunststof drukken en uit een stuk snijden. Raam- en vloerstickers die door medewerkers in de winkel zelf geplaatst kunnen worden. Daar komt geen gespecialiseerd bedrijf meer tussen. En VAN AS is erg sterk met Static Paper. Dat ziet er uit als papier, maar is statisch geladen en daardoor zeer geschikt als raamsticker. Vriendelijk in gebruik, makkelijk te corrigeren, geen lijmresten, offset gedrukt en zeer gedetailleerd.
Sumis selecteert op prijs-kwaliteit en toegevoegde waarde. Wij zijn veeleisend en daar ben ik eerlijk in. De producenten waar we mee werken moeten op het hoogste niveau presteren. Die verantwoordelijkheid hebben we naar onze klanten toe. VAN AS is zo’n bedrijf met toegevoegde waarde. Niet alleen in het drukken, maar ook in de samenwerking. Een enkele keer gaat er iets fout in de productie en dan is het fijn dat VAN AS zoiets heel correct oplost. Waardoor onze klanten er geen hinder van ondervinden.
Laatst wilde een klant een offerte voor stickermateriaal dat gemakkelijk te verwijderen is zonder de ondergrond te beschadigen. Bij VAN AS vroeg ik een samplepakket Static Paper aan. Ontvang ik een pakket van acht vellen met daarop felgekleurde bloemen. Vier varianten gingen naar de klant. De andere vier vellen hebben we op kantoor getest, op onze kasten en muren. Hadden we meteen wat kleur op kantoor.’