Chat with us, powered by LiveChat
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

‘Met Static Paper creëer je het juiste surprise effect’

De vele mogelijkheden van Static Paper maakt het een geliefd product bij diverse consumenten. Zo is Static Paper al jaren de favoriet van Sandra Wong, Marketing Manager bij Lemar B.V. 

Campagnes met een Twist

Voor de uitwerking van campagnes heb je te maken met beperkte budgetten. Voor een goede presentatie zijn creativiteit en slim gebruik van materialen dan ook essentieel. Lemar is in haar campagnes altijd op zoek naar een twist, een speels kwinkslag waar je de aandacht mee trekt.

‘Static Paper is daarom een ideaal product. Je hebt hier bijvoorbeeld geen plakrand voor nodig, wat meer mogelijkheden biedt.’, licht Sandra toe. ‘In het verleden hebben we Static Paper stickers gebruikt om de spiegels in toiletten te versieren. Dit geeft een heel leuk effect en zorgde voor veel positieve reacties. Ook hebben we kleine vormen gemaakt en op computerschermen geplakt. Je kunt er een heel leuk surprise effect mee creëren. Iets wat je normaal gesproken niet zou doen, omdat je daar plakband of kleefkracht voor nodig hebt.’

VAN AS maakt het mogelijk

Naast de creatieve mogelijkheden met Static Paper is Sandra ook enthousiast over de samenwerking met VAN AS. ‘Wat mij betreft is VAN AS de partij die de mogelijkheden van Static Paper super benut. Ik kan met een bijzonder-campagne-idee aankomen en VAN AS denkt snel met mij mee. Ze staan overal open voor. En niet geheel onbelangrijk, ze leveren bovendien snel.’

Kleine merken met een verhaal

Lemar B.V. is importeur en distribiteur van internationale voedingsmerken binnen de Benelux. Het bedrijf in Hoevelaken haalt merken en producten uit het buitenland en levert deze aan groothandels of supermarkten. Dit doet Lemar al meer dan zestien jaar. ‘We begonnen met Deense drop en chocolade’, vertelt Sandra. ‘Inmiddels hebben we meer dan 15 merken in ons portfolio’. In de selectie van de merken laat Lemar zich met name leiden door verantwoord ondernemen en de toegevoegde waarde. ‘Denk hierbij aan biologisch, glutenvrij, verantwoord of duurzaam voor de wereld. Kleine merken hebben vaak mooie verhalen en zijn sterk gemotiveerd om met het product de wereld een beetje beter te maken. Ons grootste succes is Eat Natural, zij bestaan 20 jaar en zitten al meer dan 15 jaar in onze portfolio.’