VAN AS, de juiste match voor Kinepolis Belgium.

Kinepolis Belgium is alweer bijna twee jaar een tevreden klant van VAN AS. “Eind 2017 gingen we voor onze eindejaarscampagne op zoek naar een partij die al ons POS-materiaal kon verzorgen; één partij voor alles. Hierbij was voor ons de prijs-kwaliteitsverhouding erg belangrijk. VAN AS was de juiste match voor Kinepolis Belgium”, aldus Leendert Van den Heule, Product Manager bij Kinepolis Belgium. 

Kinepolis is een vernieuwd bioscoopconcept dat als baanbrekend geldt binnen de sector. In Europa heeft Kinepolis 53 bioscopen, verspreid in de landen: België, Nederland, Frankrijk, Spanje, Luxemburg, Zwitserland en Polen. Leendert is werkzaam in België, Kinepolis België. “Als product manager sta ik o.a. in voor alle productontwikkelingen en marketing activiteiten van ons cadeauaanbod en ons aanbod aan voordeelkaarten. Samen met VAN AS proberen we dit allemaal zo goed mogelijk in de kijker te zetten in onze 11 bioscopen in België.”

Alleen de beste kwaliteit 

Bioscoopbezoekers worden continue geprikkeld door verschillende boodschappen; van digitale schermen tot grote indrukwekkende standees. “Voor ons is het belangrijk om hierin onderscheidend te blijven, om op te vallen dus. Dit doen we door gebruik te maken van creatieve materialen en verschillende vormen en groottes.”

Leendert vindt dan ook dat het POS-materiaal dat ze gebruiken van de beste kwaliteit moet zijn. “Ons POS-materiaal moet stevig en slijtvast zijn om, op drukke dagen, duizenden bezoekers te kunnen weerstaan. Dit is vooral belangrijk bij displays en vloerstickers.”

De winnende combinatie

VAN AS is dé expert wanneer het op materialen en creatieve formaten aankomt. Dat in combinatie met het meedenkende vermogen, de uitstekende service, snelle feedback en VAN AS’ streven naar een goede relatie geeft voor Leendert de doorslag.

Leendert kijkt met trots terug op de laatste eindejaarscampagne, die in 2018 plaatvond. “Alles zag er uitstekend uit en de materialen zorgden ervoor dat onze filmdoosjes mooi prominent aanwezig waren in alle bioscopen. Met name de grote standees sprongen in het oog.” De productie van de speciale zuilen voor het promoten van de voordeelkaarten liet iets langer op zich wachten: “Deze ontwikkeling heeft lang geduurd, maar we zijn blij met het advies van VAN AS om stevige en tegelijkertijd lichte zuilen te ontwikkelen – worth the wait.”